Blogger Layouts

Tuesday, March 15, 2011

Terima kasih ya Allah!!!

Slama 4 tahun aku mnyimpan prasaan trhadap dia yg tidak brbalas ni.Slama itu jgk aku mnanggung seksa pnantian yg cukup merimaskan dada.Dan selama itu jgk aku terus menunggu dan terus menunggu sesuatu yg aku harapkan slama ini.Namun,smuanya hampa.Aku berasa cukup kecewa dan kesedihan yg tramat sgt.Mmmm...Mngapakah nasib aku begini??? Jika benar dia tidak dpt membalas perasaanku,adakah salah utk aku brkawan dgnnya??? Dia terima aku sbg seorg kwn.Tapi,mngapa dia mcm nak tak nak jer kawan dgn aku.Adakah aku tak layak brkawan dgnnya??? Aku mesej brtanya khabar,dia langsung tak membalas.Aku mnegurnya di facebook,langsung dia tidak mahu melayanku.Betapa sedihnya hatiku.Mngapa dia lakukan ini padaku??? Apakah salahku??? Kata mnganggap aku kwnnya.Tapi,mngapa dia tak layan aku spt kwn2nya yg lain.Mmmmm.....Aku meminta pndapat kwnku.Dia mnyuruh aku utk mlupakannya.Ya.Aku dah cuba utk mlupakn dia.Namun,wajah dia tetap brlegar2 di ruang fikiranku.Aku buntu.Apa yg harus aku lakukan.


12.Mac.2011..Tarikh yg amat brmakna dlm hidupku.Akhirnya aku dpt mlupakan dia.Dgn takdir Allah,aku dpt mlupakan dia.Allah amat memahami apa yg aku rasa.Terima kasih ya Allah.Aku rasa lapang bila aku dah tak simpan apa2 perasaan trhadap dia.Syukur alhamdulillah..Aku juga rasa yg aku dah tak ada apa2 feeling pun trhadap mana2 lelaki.Alangkah bgusnya bgitu.Aku tidak prlu mnyesakkan dada,mmberatkan kpalaku dgn perasaan yg aku simpan.Aku tidak prlu brasa sedih lg.Kini,aku prlu tumpukan prhatianku trhadap pelajaranku.Tak lama lagi peperiksaan SPM.Aku prlu buat yg trbaik demi masa depanku dan kbahagian ibu bapaku.Itulah yg pnting.Aku tidak mahu membuatkan ibu bapaku kecewa dan sedih dgn diriku.Aku akan berusaha utk mengembirakan kedua org tuaku.


Aku harap,impianku akan trcapai.Aku ingin jadi pnsyarah suatu hari nanti.Aku ingin mnjejakkan kakiku ke Universiti Sains Islam Malaysia dan Universiti Al Azhar.Itulah universiti idamanku sjak dulu lagi.Harap2 dptlah msuk ke universiti tu.Mmmm...Aku berasa lega krana smuanya sudah trluah.Terima kasih ya Allah krna mnolongku dlm mlupakan dia.Dia adalah kisah laluku dan aku akan jadikan kenangan yg trindah dlm hidupku.

2 ulasan:

Amin Naizar

~Ameeen~
Moga Terkabul

NuR hiDaYaH yAsMin

amin...Terima kasih...

Post a Comment

 
Hoho Angry Anime Smiley